Generelle oplysninger og betingelser

Lokaler

Selskabslokalet 1. sal: Velegnet til middage for 15 til 60 personer samt dagmøder og konferencer.

Adgang foregår ad vindeltrappe i huset eller bred trappe bag huset ud til restaurantens legeplads og terrasse.

Eget toilet og garderobe findes i tilknytning til selskabslokalet.

Der er projekter, lærred og trådløst internet til fri afbenyttelse.

Karnap mod vestterrassen: Velegnet til 15 til 20 kuverter.

Restaurant: 40 kuverter (anvendes til à la carte)

Terrasse: Aktuel til aperitif, når vejret tillader det.

Vinkælder: Aperitif eller vinsmagning.

Bordene dækkes med tobacco duge og hvide servietter. Blomster og levende lys er inkl. og bordopstilling aftales nærmere.

Alle retter tallerken serveres. Hjemmebagt brød, smør og isvand under middagen er inkl.

Af hensyn til efterfølgende arrangementer er følgende start- og sluttidspunkter gældende, hvis ikke andet er aftalt:

Bruncharrangementer foregår i tidsrummet fra kl. 11.00 til kl. 14.00

Frokostarrangementer foregår i tidsrummet fra kl. 12.00 til kl. 17.00

Kaffearrangementer foregår i tidsrummet fra kl. 15.00 til kl. 17.00

Aftenarrangementer foregår i tidsrummet fra kl. 18.00 til kl. 01.00

Mad ud af huset

Mad ud af huset bedes afhentet inden kl. 17.00.

I en radius af 15 km fra restauranten er transporten uden beregning ved minimum 20 kuverter.

Øvrigt efter nærmere aftale – Afregning ved afhentning eller levering.

Betingelser

Forventet antal bedes oplyst senest 4 uger inden arrangementets afholdelse. Endeligt antal bedes oplyst senest 2 døgn inden arrangementets afholdelse på mail@sandgaarden.dk eller telefon 97338399.

Herefter opkræves fuld kuvertpris for udeblevne gæster.

DRC’s standardregler for selskaber er gældende.

Ret til ændringer forbeholdes.